كلمات اغنية القرد بيتكلم - احمد الفيشاوي - قصي - هنادى مهنا - من فيلم القرد بيتكلم 2017

لما القرررررد يتكلم انساني شوف مين في الادغال يتحدي اخواتي ايدك فوووق مش عايزة اسمعلك صوت اثبت يامعلم انهاردة القرد اتكلم وقااااال قنابل مسدسات والقرد بيتكلم رسالة للباشا والتتر لسة بيتحمل يبص في الساعة يشوف ان وقته بيتقدم لو يرجع لباب بيتنا للحظة يشوف طه بيتيتم انا واخويا ماليش حد غيره جوا الدنيا ديا ظلم ابونا واحد اسمه زكريا خلاني قرد من فصيلة فريدة برية في سيرك مرصوص مع الاسود الشرانية لما القرررررد يتكلم انساني شوف مين في الادغال يتحدي اخواتي اقف .. ايدك فوق مش عايزة اسمعلك صوت اثبت يامعلم انهاردة القرد اتكلم وقااال اخويا طه طيب جدا بس انا هعلمكو الادب يمكن في يوم تكون نسيت بس انا هفكرك بالسبب طه ورشاد تاكل رصاص لما تشبع الصووت قرد بيتكلم وش مش عايز حاجة غير الموت الكل واقف جنبه واحد انا انت وانت عارف كونك للجريمة كاشف مش معناها حاجة انت جوا الغابة انا اغني للقرود والهروب استحالة لما القررررررد يتكلم انساني شوف مين في الادغال يتحدي اخواتي اقف .. ايدك فوق مش عايز اسمعلك صوت اثبت يامعلم انهاردة القرد اتكلم وقاااال القرد بيتكلم اسمع واتعلم فكر واتشقلب وانت تأجر مركب عشان تيجي لازم تتنازل عن رجالتك وتجاوب ان سألتك دي الطريقة الوحيدة اللي تضمنلك سلامتك دي الطريقة الوحيدة اللي تضمن بيها خالتك دي الطريقة الوحيدة اللي هضمن بيها والدك اوعي تعمل حاجة لا رشاد يروح فيها ياعم روق دمك هو دمي واللي في قلبي في قلبك

شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو sho sho

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498