كلمات مهرجان يا طير يا مسافر فريق الأحلام


كلمات مهرجان يا طير يا مسافر فريق الاحلام 
 دخلاوي الواد دخلاوي عن رجولته اسمع حكاوي كلامه طالع م الحواري بعيشه الغلابه داري

مسا وتعظيم سلام الليله الناس مش هتنام اسمع ياخينا الحكايه عايزك صاحي للكلام احنا من خورشيد البدايه
وهيذيعها فريق الاحلام × 2 طب شبكه عشرة تصون العشرة ووالله ما تيجي علينا العشرة حتي ان كل الدهب
اتحول عمر دهبنا ما يطلع قشرة حافظين فينا رجولتنا وبنعيشو ونحمو حرمتنا بيبان ارض حرير اتفرشت دي
جيهه خورشيد جيهتنا دة عريسنا دة ميدو علي ورد وفل الا علي حتتنا دخلاوي الواد دخلاوي عن رجولته اسمع
حكاوي كلامه طالع م الحواري بعيشه الغلابه داري عن عمي وخالي وجاري ركز واسمع حواري ×2
شوف يا جاري ان كنت جاري هتاخد طاري ولا لا اسمع حواري ان كنت داري هتغسل عاري وتاخد الحق
اخواتي انا ضحكو عليا طلعوني هافيه علشان يورثو مكاني ملعون الفلوس يا خيه قالو عليا انا مجنون ودوني
مستشفي العقليه اة منها الدنيا الدون فيها الدم اتحول ميه انا مش عايزك يا زماني انا عايز زمن تاني
زمن الاخ بيتكالم زمن الاخ الاناني ×2 الحمد لله ان انا عايش يابا ماهي صعبه عليك يااابا انك تشوف عيالك
اتحولو لديابه وياريتك عايشه ياما انا عايز احكيلك ياما دة ابنك كان راح يتقطع طب احلي حنام وضما طيب
ماشي انا مجنون اهون ليا الجنون ولا اني اقف ل اخواتي واعيش كارهه حياتي وادي حالي ياناس اهوا صعب
وجع الاخوه مش عايز اطلع برة اهونلي السجن جوة ×2 غريب في ايام غريبه دي الطيبه بتصبح عيبه دي
حكايتي ودوا حالي اة من ديت ليالي خورشيد والدخلاويه تيار عالي وكعب عالي ×2
م الصعب تعيشي عيشتنا م الصعب تسكني سكنتنا انا وانتي مختلفين لك سكه ماهي سكتنا هالها اصحاب ملايين
والهالة جميلة جدنا وانتي عندك قصرين ماهي خيشكي خيشتنا ماهي خيشكي خيشتنا عندك مكياج وتلوين ولك
دنيا ماهي دنيتنا حتي لبس الفساتين من دولة خارج دولتنا من دولة خارج دولتنا عشاكي بشوكة وسكين تمشي
وين معاة قصعتنا نحن بوادي مفتخرين بيت عربنا وبلغوتنا عند المغرب ملتمين علي طبليه ما وخدتنا للطير احنا
صيادين بوادي والصيد هوايتنا خرطوش معانا و واخدين وتله وزاره سيارتنا وان كانت بينا رايقين نعدوا
ونجيبوا شلنا شلة شعاره رايقين وقعدتنا في مربوعتنا عشرين وفوق الستين ونبدئوا بسم الله قعدتنا شهينا منكم
كبشين وكانون يطيب زردتنا وسجارتين مع حجرين وبعدين نجيبوا كنشتنا للمغرب العد اثنين وبعد مزاجو
وتظبيطتنا نبدئوا ف عشره و اثنين كوتشينه اهي لعبتنا ويجي دور الجوارين ندوا الفن بعد سطلتنا دخلاويه
دخلاويه احنا اللي بدعنا الاغنيه كله نقش كله قلد كله تبن تحت ميه مسا للجنتل ميدو علي شارع السوق ارض
الرجوليه ورد وقشطة مساكوا فللي والنوبي هيزيعلكوا اغنيه ده النوبي هيزيعلكوا اغنيه
يا طير يا مسافر لامرنا متسافر كتير ياتقلو ينزل ويزورنا يا تعلمنا نطير مستني اللي غايب عني وبعد الساعات
وانت رايح جاي بتغني وياما فايتك حاجت نغني شرقي نغني غربي نغني بديوي نغني عربي هيعيشو فريق


شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو غير معرف

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498