كلمات اغنيه انا شايف قلبي محمد عدويه



انا شايف قلبك يا حبيبى معدش خلاص معايا


وقريب جدا هنعيشها لحظة النهايه 

انا شايف قلبك يا حبيبى معدش خلاص معايا 

وقريب جدا هنعيشها لحظة النهايه 


وشريط الذكرى اللى ما بينا شايفه جاى هناك 

جاى بيطوى كل يوم كنت عشت معاك 

وشريط الذكرى اللى ما بينا شايفه جاى هناك 

جاى بيطوى كل يوم كنت عشت معاك 


مبقتش تفكر فيه وكلامك صعب عليه 

قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليه 

ليه تربط نفسك بيه ليه بتحليلى الدنيا 

لما انت مبتعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليه 

مبقتش تفكر فيه وكلامك صعب عليه 

قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليه 

ليه تربط نفسك بيه ليه بتحليلى الدنيا 

لما انت مبتعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليه 


كام مره خدعت وانا حاسس بالضياع 

واتارينا فى كل مره بنقرب من الوداع 

كام مره خدعت وانا حاسس بالضياع 

واتارينا فى كل مره بنقرب من الوداع 


تجرح وادارى واقول يمكن عشان 

جرحه مكانش قليل من الزمان 

وادفع انا تمن الوفاء تمن الحنان 


مبقتش تفكر فيه وكلامك صعب عليه 

قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليه 

ليه تربط نفسك بيه ليه بتحليلى الدنيا 

لما انت متعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليه 


ميت مره اقول لقلبى ده الحب ما بينا راح 

وقلبى يقولى لسه ويسبنى فى الجراح 

ميت مره اقول لقلبى ده الحب ما بينا راح 

وقلبى يقولى لسه ويسبنى فى الجراح 


تجرح وادارى واقول يمكن عشان 

جرحه مكانش قليل من الزمان 

وادفع انا تمن الوفاء تمن الحنان 


مبقتش تفكر فيه وكلامك صعب عليه 

قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليه 

ليه تربط نفسك بيه ليه بتحليلى الدنيا 

لما انت متعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليه 

مبقتش تفكر فيه وكلامك صعب عليه 

قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليه 

ليه تربط نفسك بيه ليه بتحليلى الدنيا 

لما انت متعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليه 


مبقتش تفكر فيه وكلامك صعب عليه 

قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليه 
ليه تربط نفسك بيه ليه بتحليلى الدنيا..... 


شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو sho sho

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498