كلمات اغنية انا بدعي الله سامو زين -2017


كلمات اغنية انا بدعي الله سامو زين
أنا بدعي الله يفضل ليّا
ماهو دا اللي معاه شفت الدنيا
كان حلم كبير واتحققلي
وهعيش وياه ثانية بثانية

ده أول حب بجد حصلي
و من الأيام هو اللي فاضلي
ولازم أكمل عمري جنبه
ده مفيش من غيره حياه

خلاني أحبه بكل ما فيا
غيرني وحلّى الكون في عينيا
ومعاه مش عايز حاجة تانية
غير اني اكون وياه

أنا بدعي الله يفضل ليّا
ماهو دا اللي معاه شفت الدنيا
كان حلم كبير واتحققلي
وهعيش وياه ثانية بثانية

انا شوفته بقلبي قبل عينيا
عمر الاحساس ده ماعدى عليا
وأجمل حاجة اني بحبه
وبلاقي روحي معاه

حسيت بالفرق وهو معايا
خلاني اتغير من جوايا
وأي حاجة عشتها قبله
نسيتها وانا وياه


شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو sho sho

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498