كلمات اغنيه تامر عاشور محظوظ 2017


كلمات اغنية محظوظ تامر عاشور مكتوبة
بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
بضحك عليها والله بضحك
بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
محظوظ عشان انا بعدت عنك
ومعرفش ليه انا كنت ببكي يوم فراقنا
وكإن حاجة كبيرة ضاعت يومها مني
يمكن عشان انا كنت شايفك حاجة غالية
وبدأت اشوفك صح لما بعدت عني
بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
بضحك عليها والله بضحك
بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
محظوظ عشان انا بعدت عنك
ومعرفش ليه انا كنت ببكي يوم فراقنا
وكإن حاجة كبيرة ضاعت يومها مني
يمكن عشان انا كنت شايفك حاجة غالية
وبدأت اشوفك صح لما بعدت عني
بينك وبيني ليالي كل ما بفتكرها
بضحك عليها والله بضحك
بعدتنا دنيتنا وكتّر ألف خيرها
محظوظ عشان انا بعدت عنك


تحميل الاغنيه 
_
zippyshare.com
_



شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو abdo shaker

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498